Pagina's

zaterdag 28 oktober 2017

Enjoy every moment ...

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag heb ik weer een creatie met een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo.


Ik vind dit modelletje echt super lief.
Ik heb hem eerst uitgesneden op wit karton, ik gebruik hiervoor altijd het linnen karton van Joy! Crafts.

Het prachtige design papier is van Prima Marketing "Zella Teal".

Als eerste heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts schuin opgeplakt. 
Deze heb ik bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Hierop heb ik een wit papieren kleedje aan de bovenkant neergelegd.

Vervolgens heb ik diverse stukjes design papier schuin opgeplakt.

Links boven heb ik een nieuwe vintage flourishes "Notitieblaadje" van Noor! Design achter het design papier geschoven.

Aan de rechterkant heb ik een stukje filmstrip van Tim Holtz gebruikt, hierop heb ik de nieuwe filmstrip uit de serie Little Happiness van Noor! Design gedaan.
Ook deze heb ik met witte gesso bewerkt.

Het vintage plaatje heb ik gemat op een ronde mal van Noor! Design.
Hierop heb ik een paar plakparels geplakt.

Links heb ik een bloementoefje gemaakt, hierbij heb ik een takje van Noor! Design gebruikt, een paar paper laser art blaadjes van Dutch Doobadoo, veertjes van Joy! Crafts, een bruin strikje, verschillende bloemen en een kralenstreng.

Het labeltje met de tekst hoort bij het design papier.

Ik heb al het papier weer geplakt met mijn roze monster ... de Scotch Advanced Tape Glider.

De bloemen etc. heb ik allemaal geplakt met de lijm van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl Als je op het plaatje klikt, kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Morocco Prima Marketing - Double-Sided Paper Pad A4 30/Pkg - Zella Teal Noor! Design - Blauwe mal - Bloemencirkel met alfabet Noor! Design - Little Happiness - Filmstrip Noor! Design - Vintage Flourishes - Notities Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Kraft leaves 3 Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue Rayher - Parelspray - 72 delig Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn Scotch - Advanced Tape Glider & Tape Joy! Crafts - FeathersUltrafine tip - Glue applicator (2 stuks) Taartrand klein - 10 stuks Joy! Crafts - Papier Linnen Structuur - 24vel wit 30x,5x30,5 cm Plakparels Nellies Choice - 3mm - blauw/aqua Tim Holtz - Filmstrip ribbon



4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid